3xRadio feat. Oskier The Lonely Runner, czyli prawie 2 godziny o WSZYSTKIM (serio mówię, dosłownie o wszystkim!) co chcielibyście wiedzieć o bieganiu, żywieniu, suplementach, kontuzjach, trzymaniu tempa i innych. Zapraszamy!

Gościmy Oskiera "The Lonely Runner", który nie tylko opowiada o swoich treningach i diecie ale też odpowiada na wasze pytania o: sposobach regeneracji i suplementach, treningach sprawnościowych i siłowni w bieganiu, po jakiej nawierzchni biegać i jak często zmieniać buty, treningach naczczo, strategii na starty na różnych dystansach i WIELU innych!

 

 http://traffic.libsyn.com/3xradio/3xRadio_16.mp3 

 

Spis treści:

06:00- regeneracja i suplementy wspomagające regenrację

12:00 – obciążenia treningowe Oskiera i jego historia treningowa.

27:20 – Co robić po mocnym treningu – regeneracja i plan działania zaraz po wysiłku

29:30 – treningi sprawnościowe w sezonie oraz treningi siłowe

30:00 – Po jakiej nawierzchni biegać?

39:00 – Bieganie na bieżni mechanicznej

42:00 – Oskier “the lonely TRIATHLETE”

48:29 – Proporcje objętości treningów jakościowych i pozostałych

51:50 – Odpuszczanie ciężkiego treningu – czy i kiedy to robić?

55:30 – Taper’y przed krótszymi startami – schodzenie z obciążenie przed zawodami

1:00:00 – Start na 10 km 7 dni przed ¼ IM – strategia startu

1:03:40 – Treningi naczczo

1;09:00 – Ograniczenie ryzyka kontuzji

1:16:30 – Dieta – ziemniaki pieczone, buraki z colą i inne patenty

1:22:30 – Wymiana butów do biegania

1:26:30 – strategie biegowe na 10km, półmaraton i maraton

 

Enjoy!

06 marzec | 3xRadio

KOMENTARZE (2)

3xjanusz

Super, bardzo nam miło:) Dzięki!

Bartosz Litwin

Zostaje wielkim fanem tego bloga. Po różnych eksperymentach znanych wszystkim : komputer, telewizor, radio, muzyka, youtube, książka, gazeta itp... audycja 3xradio najlepszym przyjacielem długiego wyjeżdżenia na trenażerze. Pozdrawiam.

KOMENTUJ

W poprzednich dwóch częściach pisałem o tym, jak sobie radzić z przeziębieniem. Dzisiaj będzie kilka wskazówek jak się uporać z naszym planem treningowym, kiedy już zdołaliśmy się uporać z przeziębieniem/pomniejszą kontuzją i jesteśmy gotowi wsiąść na nasz przykurzony już rower. czytaj więcej →